.
قابل توجه داوطلبان مرحله دوم (ارزیابی/مصاحبه) آزمون دکتری 99 معرفی شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور
.

اطلاعیه دانشکده ریاضی در خصوص اجرای مرحله دوم (ارزیابی/مصاحبه)

آزمون ورودی دوره دکتری Ph.D سال 1399

به اطلاع کلیه داوطلبان پذیرش در دوره دکتری دانشکده ریاضی که در مرحله اول، حد نصاب لازم را کسب نموده‌ و از طریق سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی معرفی شده اند میرساند که انجام امور ثبت‌نام مرحله دوم آزمون (مصاحبه) بر اساس اطلاعیه تحصیلات تکمیلی دانشگاه به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

با توجه به اینکه مصاحبه کلیه داوطلبان معرفی شده به دانشکده ریاضی، در تمام رشته/گرایش های اعلام­شده به صورت غیر حضوری و از طریق اتاق­های مصاحبه مجازی برگزار می شود، لازم است داوطلبان علاوه بر انجام امور ثبت نام و ارسال مدارک هویتی بر اساس اطلاعیه تحصیلات تکمیلی دانشگاه، نسبت به ارسال کلیه مستندات مربوط به سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی خود تا حداکثر تاریخ چهار شنبه 99/07/02 ( قبل از انجام مصاحبه) به نشانی های الکترونیک اعلام شده در این اطلاعیه نیز اقدام کنند:

  1- فایل کامل پایان­ نامه دوره ارشد به همراه صورتجلسه دفاع ( یا تصویب‌نامه پروپوزال برای دانشجویان سال آخر ارشد که هنوز از پایان نامه خود دفاع نکرده اند) و نیز پروژه کارشناسی ( در صورت گذراندن) به فرمت PDF.

  2- ریز نمرات درسی دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد با ذکر معدل به فرمت PDF.

  3- دو توصیه نامه علمی، که یکی از آنها بایستی از طرف استاد راهنمای پایان نامه ارشد باشد.

  4- رزومه علمی داوطلب، حاوی توانایی­های علمی و مهارت­های مرتبط با آن (مثلاً توانایی­های کار با نرم­افزارهای ریاضی و ...).

  5- نوشته­ ای از طرف داوطلب، که در آن انگیزه خود برای گذراندن دوره دکتری به طور روشن قید شده باشد، به همراه ذکر سه حوزه از زمینه های پژوهشی تخصصی مورد علاقه داوطلب در رشته مورد تقاضا به ترتیب اولویت.

  6- فایل کامل کلیه مستندات فعالیت های پژوهشی (مقاله، گزارش طرح تحقیقاتی، ...).

  7- ذکر سطح آشنایی با زبان انگلیسی یا فرانسه به همراه گواهی قبولی در آزمون های زبان معتبر ( در صورت دارا بودن).

  8- تکمیل فرم اولویت انتخاب استاد راهنما ( کلیک کنید ) بر اساس اطلاعات مندرج در جدول مشخصات و تخصص اعضای محترم هیات علمی متقاضی پذیرش دانشجوی دکتری در سال 1399      ( کلیک کنید متناسب با رشته/گرایشی که نام داوطلب برای مصاحبه در آن اعلام گردیده است

تذکر مهم:

- لازم است داوطلبان عزیز کلیه مستندات مربوطه را بر اساس رشته/گرایش خود به نشانی های الکترونیکی زیر ارسال نمایند:

                     · رشته ریاضی محض گرایش های جبر، آنالیز و هندسه و توپولوژی: puremath.dept@kntu.ac.ir

                    · رشته ریاضی کاربردی گرایش های آنالیز عددی و تحقیق در عملیات: appliedmath.dept@kntu.ac.ir

                    · رشته ریاضی زیر برنامه ریاضیات تصادفی: statandcomp.dept@kntu.ac.ir

- توجه کنید که به هنگام ارسال مدارک فوق، در Subject Line ( موضوع) ایمیل ارسالی، حتماً نام و نام­ خانوادگی و رشته/گرایش مورد نظر را برای شرکت در مصاحبه ( آنالیز، آنالیز عددی، بهینه­ سازی، جبر، ریاضیات تصادفی، هندسه و توپولوژی) ذکر نمایید.

تاریخ انجام مصاحبه: به اطلاع می رساند که انجام مصاحبه برای روز چهارشنبه 99/07/09 برنامه ریزی شده است و اطلاعات بیشتر در خصوص ‌زمان بندی و نشانی اتاقهای مجازی برگزاری مصاحبه برای کلیه داوطلبان متعاقباً اعلام خواهد شد.

- راهنمای ورود به اتاق مصاحبه به صورت مجازی (کلیک کنید)

تاریخ:
1399/06/26
تعداد بازدید:
1016
منبع:
دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
دانشکده ریاضی : انتهای بزرگراه زین الدین شرق - خیابان وفادار شرقی - بلوار دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی - پردیس شهید رضائی نژاد
تلفن : 77125070 - 77125254   دورنگار : 77125291
صندوق پستی: 3381-16765    کد پستی : 83911-16569
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.