اطلاعیه شماره 1 (دستورالعمل ثبت نام از پذیرفته شدگان نهایی آزمون سراسری سال 1402)
به نام خدا
(اطلاعیه شماره 1)
دستور العمل ثبت نام از پذیرفته شدگان نهایی
آزمون سراسری سال 1402
دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی


* ضمن تبریک و خیر مقدم به پذیرفته شدگان نهایی آزمون سراسری سال 1402 به جهت ورود به یکی از دانشگاه های صنعتی برتر کشور، بدین وسیله به اطلاع می رساند: ثبت نام اولیه به شیوه الکترونیکی و غیرحضوری بوده و زمان آن، پس از وصول دستورالعمل ثبت نام و فایل اطلاعات پذیرفته شدگان از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه، متعاقباً و طی اطلاعیه شماره 2 که در انتهای همین اطلاعیه فعال می شود اعلام خواهد شد. لذا از کلیه پذیرفته شدگان درخواست می گردد، از مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با دانشگاه جداً خوداری نموده و صرفاً جهت آگاهی از نحوه ثبت نام، در روزهای آتی به پایگاه اینترنتی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی به آدرس https://kntu.ac.ir مراجعه نمایند.

* لطفا قبل از شروع فرایند ثبت نام، دستورالعمل ذیل را با دقت مطالعه و تصویر مدارک مورد نیاز را آماده و نزد خود نگاه دارید تا در زمان محدود ثبت نام، با مشکلی مواجه نشوید.

ثبت نام
* فرایند ثبت نام از طریق کامپیوتر و مرورگر chrome انجام پذیرد.
* تاریخ و زمان ثبت نام تمدید نخواهد شد.
* لازم است پذیرفته شدگان در حین ثبت نام، بطور مستمر وضعیت تائید مدارک خود را در سامانه آموزشی گلستان کنترل و نواقص احتمالی اعلام شده از سوی کارشناسان را برطرف نمایند.
* کلیه پذیرفته شدگان پس از انجام و اتمام ثبت نام غیرحضوری، ملزم به بررسی پردازش 16370 در سامانه گلستان می باشند و در صورت مشاهده تائید نهایی، ثبت نام آنها تکمیل شده است.
* کلیه پذیرفته شدگان پس از پایان ثبت نام الکترونیکی و قرار گرفتن وضعیت آنان در حالت تائید نهایی، می بایست در روز شنبه مورخ 1402/07/22 به اداره آموزش دانشکده خود مراجعه و ضمن ارائه اصل مدارک بارگذاری شده، کارت دانشجویی خود را دریافت نمایند.
* پس از پایان ثبت نام در سامانه آموزشی گلستان، از شماره دانشجویی به عنوان شناسه کاربری استفاده گردد.

مدارک مورد نیاز
* کلیه مدارک ذیل می بایست با فرمت jpg و حجم 100 تا 250 کیلو بایت اسکن و در قسمت مربوطه در سامانه گلستان بارگذاری گردد.
* نظر به نگهداری تصاویر ارسال شده در سامانه گلستان، از ارسال کپی مدارک اجتناب و تصویر اصل مدارک را به صورت دقیق و خوانا در محل خود بارگذاری نمائید.

* تصویر اصل مدرک یا گواهی متوسطه دوم یا پیش دانشگاهی(مخصوص دانش آموزان نظام سالی یا ترمی واحدی و همچنین نظام جدید 3-3-6 )
* تصویر کارنامه دوره متوسطه دوم یا پیش دانشگاهی(مخصوص دانش آموزان نظام سالی یا ترمی واحدی و همچنین نظام جدید 3-3-6 با مهر و امضا)
* تصویر کارنامه کلی دیپلم یا گزارش کلی سوابق تحصیلی پایه های دهم تا دوازدهم (فرم 602) (مخصوص دانش آموزان نظام سالی یا ترمی واحدی و همچنین نظام جدید 3-3-6 با مهر و امضا)
* تصویر اصل مدرک یا گواهی کاردانی(مخصوص دارندگان مدرک کاردانی )
* تصویر تمام صفحات شناسنامه (در یک فایل)
* تصویر پشت و روی کارت ملی (در یک فایل)(در صورت عدم صدور کارت، صفحه اول شناسنامه)
* عکس پرسنلی 4*3 (جدید، رنگی، تمام رخ و با رعایت کامل شئونات اسلامی)
* تصویر مدرک نظام وظیفه ( در خصوص افرادی که دارای کارت پایان خدمت یا معافیت دائم می باشند، تصویر کارت / در خصوص افرادی که درخواست معافیتشان در سامانه نظام وظیفه ثبت شده است تصویر درخواست اینترنتی / در خصوص افرادی که هنوز به سن مشمولی نرسیده اند، تصویر صفحه اول شناسنامه ارسال گردد)
* تصویر حکم مرخصی سالانه / موافقت محل کار برای ادامه تحصیل (مخصوص کارکنان دولت و نیروهای نظامی)

* همچنین فرم های ذیل پس از دریافت، تکمیل، اسکن و در محل مشخص شده بارگذاری گردد.

* فرم شماره یک (تعهد عدم تحصیل همزمان و مخصوص کلیه پذیرفته شدگان)
* فرم شماره دو (تعهد دانشجویان انصرافی)
* فرم شماره سه (تعهد ارائه مدرک تحصیلی در مهلت مقرر و مخصوص پذیرفته شدگانی که مدارک تحصیلی آنها هنوز آماده نشده است / این فرم مخصوص پذیرفته شدگانی است که صدور گواهی موقت متوسطه دوم یا کارنامه آنان از سوی آموزش و پرورش به تاخیر افتاده است و می بایست این فرم را به جای مدرک مورد نظرارسال نمایند، لذا با توجه به پذیرش مشروط از آن دسته افرادی که از این فرم استفاده می نمایند، به پذیرفته شدگان توصیه اکید می گردد، حتی الامکان از استفاده این فرم اجتناب و پیگیری لازم را جهت دریافت اصل گواهی موقت و کارنامه متوسطه دوم از آموزش و پرورش انجام داده و تصویر آن را در قسمت مربوطه بارگذاری نمایند)
* فرم شماره چهار (تعهد آموزش رایگان و مخصوص پذیرفته شدگان سهمیه منطقه یک و خانواده معظم شاهد و ایثارگر)
* فرم شماره پنج (تعهد آموزش رایگان و مخصوص پذیرفته شدگان سهمیه منطقه دو و سه)
* فرم شماره هفت (تعهد صحت مدارک بارگذاری شده و مخصوص کلیه پذیرفته شدگان)
فرم شماره هشت (تعهد صحت سوابق تحصیلی و مخصوص کلیه پذیرفته شدگان)
فرم شماره نه (تعهدفارغ التحصیلان مقطع کاردانی)
* فرم شماره ده (مخصوص پذیرفته شدگان اتباع افغانستانی و عراقی)
* فرم شماره یازده (تعهد پرداخت شهریه و مخصوص پذیرفته شدگان نوبت دوم)

* لازم به توضیح است تاریخ فراغت از تحصیل پذیرفته شدگان در دوره متوسطه دوم، حداکثر تا تاریخ 1402/06/31 می باشد. در غیر این صورت قبولی پذیرفته شده لغو و مجاز به ثبت نام در دانشگاه نمی باشند.
* بدیهی است چنانچه مغایرتی در مدارک، معافیت تحصیلی و تائیدیه تحصیلی در هر زمان مشاهده گردد، از ادامه تحصیل پذیرفته شده در هر مرحله ای که باشد جلوگیری بعمل خواهد آمد.

نکات مهم در خصوص نظام وظیفه و معافیت تحصیلی

* پذیرفته شدگان ذکور مشمول می بایست قبل از انجام ثبت نام در سامانه گلستان، نسبت به ثبت درخواست معافیت مقطع کارشناسی در سامانه نظام وظیفه به آدرس https://sakha.epolice.ir اقدام نمایند. لذا از هم اکنون می توانید نسبت به انجام این کار اقدام نمائید.
* کلیه پذیرفته شدگان مرد مشمول که وارد سن 18 سال تمام شده باشند، جهت دریافت کد سخا که به عنوان رمز عبور سامانه مذکور کاربرد دارد، باید به یکی از دفاتر پلیس 10+ مراجعه نمایند.
* در زمان تکمیل اطلاعات در سامانه نطام وظیفه، مقطع تحصیلی را کارشناسی و تاریخ شروع به تحصیل در دانشگاه را 1402/07/01 ثبت نمائید.
* معافیت تحصیلی دانش آموزی، پس از قبولی در دانشگاه، فاقد اعتبار است. لطفا از بارگذاری آن در سامانه گلستان خودداری فرمائید.
* دانشجویان انصرافی از سایر دانشگاه ها، درخواست معافیت خود را با نام دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در سامانه نظام وظیفه ثبت نمایند.
* در صورت عدم اقدام جهت دریافت معافیت، از ادامه تحصیل پذیرفته شده جلوگیری بعمل خواهد آمد.
* جهت مشاهده راهنمای ثبت درخواست معافیت تحصیلی اینترنتی به این پیوند مراجعه نمائید.

تائیدیه تحصیلی
* پذیرفته شدگان جهت درخواست تائیدیه تحصیلی متوسطه دوم و یا پیش دانشگاهی، باید در زمان ثبت نام الکترونیکی و با مراجعه به آدرس https://emt.medu.ir نسبت به ثبت درخواست ارسال تائیدیه اقدام و کد رهگیری دریافت نمایند. لذا از هم اکنون می توانید نسبت به انجام این کار اقدام نمائید.
* دانش آموختگان شهریور سال 1395 و بعد از آن نیازی به مراجعه حضوری به مدارس و مناطق آموزش و پرورش محل تحصیل خود ندارند، اما دانش آموختگان خرداد سال 1395 و قبل از آن علاوه بر ثبت درخواست در سامانه مذکور، با کد پیگیری صادر شده باید به ادارات آموزش و پرورش محل دانش آموختگی خود مراجعه نمایند.

دانشجویان اتباع خارجی
* پذیرفته شدگان اتباع در زمان ثبت نام، یکی از مدارک ذیل را به جای شناسنامه و کارت ملی بارگذاری نمایند:
* گذرنامه دارای حداقل 6 ماه مجوز اقامت
* دفترچه پناهندگی سیاسی
* کارت هویت دارای اعتبار در سال 1402
* آخرین کارت آمایش معتبر

شهریه نوبت دوم
* کلیه پذیرفته شدگان نوبت دوم در سال 1402، ملزم به پرداخت شهریه نوبت دوم مصوب هیات امنا دانشگاه در هر نیمسال می باشند. جهت مشاهده شهریه به این پیوند مراجعه نمائید

زمان شروع و تشکیل کلاس ها
* شروع کلاس های نیمسال اول کلیه پذیرفته شدگان ورودی سال 1402 مقطع کارشناسی، به صورت حضوری و از روز شنبه مورخ 1402/07/22 خواهد بود.
* واحد های درسی نیمسال اول به صورت متمرکز توسط دانشکده مربوطه ارائه می گردد.

* در پایان خواهشمند است، ثبت نام غیرحضوری خود را با دقت و آرامش انجام داده و نسبت به اصلاح احتمالی مدارک با توجه به توضیحات کارشناسان اقدام نمائید و در صورت وجود هرگونه مشکل، فقط با پست الکترونیک به آدرس srl@alborz.kntu.ac.ir در ارتباط بوده و از هرگونه تماس تلفنی و اشغال کردن سایر خطوط جدا پرهیز نمائید.


* جهت مشاهده اطلاعیه ها و قوانین معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه (خوابگاه، تغذیه، ...)، به این پیوند مراجعه نمائید.
* جهت مشاهده قوانین دانشجویان شاهد و ایثارگر، به این پیوند مراجعه نمائید و در پیام رسان ایتا به آدرس shahed_kntu1@ مشخصات خود را وارد نمائید.
* جهت مشاهده آئین نامه انضباطی دانشجویان، به این پیوند مراجعه نمائید.
* جهت مشاهده ضوابط دانشگاه در خصوص پوشش، به این پیوند مراجعه نمائید.
* جهت مشاهده آئین نامه آموزشی دانشجویان ورودی 1402، به این پیوند مراجعه نمائید.
 
 
 
 
مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه / مهرماه سال 1402
تعداد بازدید:
12591
تاریخ:
1402/07/04
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.