مقام‌آوری دانشجویان دختر و پسر دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در پانزدهمین المپیاد ورزشی کشور
دانشجویان دختر و پسر دانشگاه موفق به کسب مقام‌های قهرمانی و نایب‌قهرمانی در رشته‌های مختلف المپیاد ورزشی کشور شدند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ دکتر شعله خداداد مدیر تربیت بدنی دانشگاه در مورد موفقیت های اخذ شده دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان با میزبانی دانشگاه تبریز گفت: دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی موفق شد نتیجه ی بی سابقه ای نسبت به سالهای اخیر کسب نماید که حاصل همدلی کاروان ورزشی دانشگاه، تلاش و همت دانشجویان و حمایت مسئولان در این دوره از مسابقات میباشد.
شعله خداداد گفت: در بخش دختران دانشگاه موفق به کسب یک سهمیه در رشته کاراته شد، در بخش پسران نیز موفق به کسب 13 سهمیه در رشته های شنا، کاراته و تکواندو گردید. در مسابقات شنای پسران که دانشگاه با کسب سهمیه تیم کامل و 8 ورزشکار در مسابقات حضور یافت با 194 امتیاز موفق به کسب مقام سوم بین 38 تیم حاضر در مسابقات شد، که با توجه به سطح مسابقات و رکورد های شناگران این نتیجه بی نظیر بود.
وی افزود: در رشته کاراته با 2 شرکت کننده و در رشته تکواندو با 1 شرکت کننده موفق به کسب یک مدال نقره شدیم. در مجموع کاروان ورزشی دانشگاه با 4 مدال طلا ماده تیمی شنا، دو نقره، و 6 برنز در ماده های تیمی و انفرادی موفق به کسب مقام دهم در این دور از مسابقات شد که نه تنها در بخش پسران نتیجه بی سابقه ای است بلکه از نقطه نظر رنگ و تعداد مدال های کسب شده از بسیاری از دانشگاه هایی که رشته تربیت بدنی دارند و از فضای ورزشی بیشتری برخوردار هستتد عملکرد بهتری داشتیم. به طور کلی سطح این دور از مسابقات با در نظر گرفتن حضور ملی پوشان و رکورد ورزشکاران از سطح بالایی برخوردار بود.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه در ادامه اظهار داشت: از دیدگاه اینجانب مهم حفظ چنین نتیجه درخشانی در سالهای آتی است که ان شاءلله با حضور پر رنگ ورزشکاران، مربیان، و کارشناسان نخبه و پرتلاش، همینطور بهبود تسهیلات و فضاهای ورزشی دانشگاه تداوم داشته باشد.
خداداد ضمن ابراز امیدواری در مورد وضعیت دختران ورزشکار دانشگاه گفت: امید است در آینده شرایط مناسب تری برای ورزش دختران دانشجو در دانشگاه فراهم شود تا شاهد درخشش بیش از پیش این عزیزان نیز باشیم زیرا علیرغم تلاش هایی که تا بحال در ورزش دختران انجام شده بدلیل کمبود امکانات که البته در بخش پسران نیز شاهد آن هستیم نتوانسته ایم نتیجه دلخواه را حاصل نماییم.
من بعنوان مدیر تربیت بدنی دانشگاه به تمام دانشجویان ورزشکار دانشگاه افتخار میکنم و آرزو دارم روزی در بالاترین مراتب علمی و ورزشی پرچم پرافتخار کشور عزیزمان را به اهتزاز درآورند.
 
 
 
تاریخ:
1401/05/08
تعداد بازدید:
3721
منبع: