وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی دکتر حسن کریمی مزرعه شاهی را به عنوان "سرپرست دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی" منصوب کرد
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی دکتر حسن کریمی مزرعه شاهی را به عنوان "سرپرست دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی" منصوب کرد.
دکتر محمدعلی زلفی‌گل (وزیر علوم، تحقیقات و فناوری)، طی حکم مورخ 1400/7/25، دکتر حسن کریمی مزرعه شاهی (استاد دانشکده هوافضا دانشگاه) را به عنوان «سرپرست دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی» منصوب کرد.
در بخشی از این حکم وزیر علوم آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی » منصوب می‌شوید.
انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی، توجه به راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران و یاوران علمی (کارکنان)، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری به ویژه تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت، با رویکردی تحول‌گرایانه و مسأله‌محور در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی، حرکت در مرزهای دانش و دستیابی به دیپلماسی و مرجعیت علمی را به انجام رسانید.
توفیق روزافزون جنابعالی در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌‌ای (مدظله العالی) را از درگاه پروردگار متعال خواستارم.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های ارزنده دکتر فرهاد یزدان دوست (رئیس سابق دانشگاه) در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی نمود.
گفتنی است؛ دکتر حسن کریمی مزرعه‌شاهی دارای دکترای تخصصی در رشته مهندسی هوا فضا و استاد دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی است که ریاست پژوهشگاه فضایی ایران، ریاست پژوهشکده مهندسی سامانه‌های نیرو و پیش رانش و مدیریت قطب علمی طراحی و شبیه‌سازی سامانه هوا فضا را در کارنامه کاری خود دارد.
جامعه دانشگاهی صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی ضمن قدردانی از زحمات ارزنده و شایسته دکتر یزدان دوست ، به دکتر کریمی مزرعه شاهی تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون ایشان را آرزومند است.
تاریخ:
1400/08/08
تعداد بازدید:
1602
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:12
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.