راه اندازی نسخه انگلیسی مجله کنترل دانشکده برق دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
به گزارش روابط عمومی؛ پس از گذشت بیش از یک دهه از انتشار نسخه فارسی مجله کنترل، نسخه انگلیسی این مجله راه‌اندازی شده و در حال حاضر به صورت دو شماره در یک سال منتشر خواهد شد .
مجله کنترل از سال 1385 به صورت فصلنامه به زبان فارسی با صاحب امتیازی انجمن مهندسان کنترل و ابزار دقیق ایران منتشر می شود. طی تفاهم نامه همکاری مابین دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی (قطب کنترل صنعتی ایران) و انجمن در سال 1388 مجله با راهبری قطب کنترل صنعتی ایران در دانشگاه اقدام به ادامه انتشار نموده است. هدف از انتشار مجله معرفی آخرین دستاوردهای پژوهشی و صنعتی اساتید، مهندسان و صنعتگران کشور در زمینه های متنوع علم مهندسی کنترل به جهت ارتقای سطح دانش کنترل در کشور است. در سال 1397 مجله موفق به اخذ مجوز انتشار دو شماره در سال به زبان انگلیسی از وزارت علوم تحقیقات و فناوری شده است.
"این نشریه با احترام به قوانین اخلاق در نشریات تابع قوانین کمیتۀ اخلاق در انتشار (COPE) می باشد و از آیین نامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در آثار علمی پیروی می نماید" .
ضمن تشکر از حمایت‌ها و همراهی شما عزیزان در سنوات گذشته با نسخه فارسی مجله کنترل، از شما دعوت می‌شود ضمن بازدید از وبگاه بخش انگلیسی، مقالات خود را به این مجله ارسال فرمایید.
http://jocee.kntu.ac.ir
نوع اعتبار: علمی – پژوهشی (وزارت علوم تحقیقات و فناوری)
تاریخ:
1400/06/23
تعداد بازدید:
670
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.