واکسیناسیون جامعه دانشگاهی صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

به گزارش روابط عمومی؛ واکسیناسیون اساتید و کارکنان دانشگاه از روز دوشنبه 1 شهریور آغاز شده و تا سه شنبه 2 شهریور ادامه دارد.

معاون فرهنگی و دانشجویی، دکتر خداداد درباره واکسیناسیون جامعه دانشگاهی صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی اظهارنمود: واکسن کرونا به تمام اساتید و کارکنان دانشگاه که واکسینه نشده اند طی دیروز و امروز تزریق می شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی افزود: طی هماهنگی های انجام شده با معاونت بهداشت دانشگاه شهید بهشتی مقرر شد تا دانشجویان خوابگاهی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی هم در صورت داشتن مجوز برای استقرار در خوابگاه واکسینه شوند.

دکتر خداداد درباره نوع واکسن گفت: از طرف وزارت بهداشت دو نوع واکسن برکت و سینوفارم در اختیار دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی قرار گرفته که بر اساس انتخاب همکاران به آن ها تزریق شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی با اشاره به فرایند انجام واکسیناسیون دانشجویان بیان نمود: واکسیناسیون مطابق برنامه ریزی های وزارت بهداشت در حال انجام است، آخرین گزارش های دریافتی ما به صورت رسمی در خصوص واکسیناسیون دانشجویان این است که در اواخر شهریور تزریق واکسن به دانشجویان انجام شود، البته احتمال دارد که واکسیناسیون دانشجویان در اواسط شهریور انجام شود.

تاریخ:
1400/06/02
تعداد بازدید:
2848
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:74
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.