انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه برای سومین سال متوالی به عنوان سرآمد علمی گروه الف

دکتر فرامرز حسین بابایی، عضو هیات علمی دانشکده برق دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برای سومین سال متوالی به عنوان سرآمد علمی گروه الف در سال 1400انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی: فدراسیون سرآمدان علمی ایران، تحت حمایت و مدیریت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تعداد 100 نفر از محققان کشور را در سال 1400 به عنوان سرآمد علمی انتخاب نمود.

بر این اساس دکتر حسین بابایی، عضو هیات علمی دانشکده برق دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برای سومین سال متوالی به عنوان سرآمد علمی گروه الف در سال 1400 از سوی این معاونت انتخاب شد.

دکتر حسین بابایی در حالی برای سومین بار به عنوان دانشمند سرآمد علمی کشوری انتخاب شد که پیش از این در سال های 98 و 99 نیز به این موفقیت دست یافته بود.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از سال 94، برنامه ای با عنوان "حمایت ویژه از محققان سرآمد علمی کشور" با هدف افزایش کیفیت علمی کشور، افزایش تعاملات بین‌المللی با محققان معتبر جهان، استفاده از زیرساخت‌ها و امکانات مراکز معتبر علمی جهان و کمک به توسعه کیفی علم و فناوری کشور به اجرا گذاشته است و همه ساله از بین محققان برتر کشوری، شماری را بر اساس فعالیت های شاخص علمی انتخاب می نماید.

تاریخ:
1400/03/29
تعداد بازدید:
846
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.