دیدار رییس موسسه مطالعات بین المللی انرژی با مسئولان دانشگاه

دانشگاه ایده های منحصر به فرد ارائه دهد

به گزارش روابط عمومی: دکتر حوری جعفری، رییس موسسه مطالعات بین المللی انرژی و از دانش آموختگان دانشگاه، 27 اردیبهشت ماه با حضور در دانشکده مکانیک ازتعامل وهمکاری موسسه مطالعات بین المللی انرژی با دانشگاه سخن گفت.

در ابتدای جلسه، دکتر شمس، رییس دانشکده ضن اشاره به مراحل تاسیس مرکز مطالعات جامع انرژی در دانشکده مهندسی مکانیک بیان داشت: بزودی این مرکز با حمایت کمیسیون انرژی مجلس و پس از تصویب نهایی دانشگاه و وزارت علوم فعالیت خود را آغاز خواهد نمود.

دکتر شمس از همکاری نزدیک بین مرکز و موسسه مطالعات بین المللی انرژی در آینده نزدیک خبر داد.

در ادامه این جلسه دکتر حوری جعفری اظهار نمود، موسسه مطالعات بین المللی انرژی با دانشگاهها و پژوهشگاههای مختلف در ارتباط است و پروژه هایی را برون سپاری می نماید.

وی اضافه نمود: این موسسه ارتباط بسیار خوبی با بعضی اندیشکده های دانشگاهها و مراکز خصوصی جهت تعریف مشکلات در حوزه انرژی در کشور برقرار کرده و علاقه مند است در حوزه پروژه ها و تعریف نقشه راه با دانشکده و اندیشکده دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی همکاری نماید.

رییس موسسه بین المللی انرژی خاطر نشان کرد: این موسسه در پنج حوزه فعالیت می کند. این حوزه ها شامل: حوزه مدلسازی انرژی؛ حوزه تقاضای انرژی، عرضه انرژی و اقتصاد انرژی؛ حوزه فناوری های انرژی و رصد آنها؛ حوزه دیپلماسی و تجارت انرژی و حوزه بهینه سازی مصرف و اصلاح الگوی مصرف است.

دکتر حوری جعفری بیان داشت: موسسه مطالعات بین المللی انرژی مرکز داده ها است و علاقه دارد تا در تمامی حوزه ها به غیر از دیپلماسی انرژی با دانشگاه همکاری و همیاری نماید.

وی در خصوص موضوعات مورد همکاری گفت: پروژه هایی که در جهت رفع مشکلات جامعه و انرژی ازطرف دانشگاه مطرح گردد، همچنین مشکلاتی که خود موسسه شناسایی کند می تواند موضوعات مورد همکاری باشد.

دکتر حوری جعفری در ادامه بیان داشتند: مسئله بسیار مهم آسیب شناسی و عارضه های پیش رو و تهدیدات در صنعت نفت و گاز است که دعوت می کنیم از دانشگاه در این حوزه ایده های منحصربفرد ارائه نماید. بهتراست توانمندیهای هر دو مجموعه نیز مشخص و مطرح گردد تا همکاری و تعامل بهتر انجام گردد.

دکتر زراء نژاد، معاون پژوهشی موسسه در ادامه بیان داشت: موسسه مطالعات بین المللی انرژی از پایان نامه های مسئله محورحمایت خواهد نمود.

تاریخ:
1400/02/29
تعداد بازدید:
1017
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.