نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه با اعضای هیات علمی دانشکده های عمران و نقشه برداری

نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه با اعضای هیات علمی دانشکده های عمران و نقشه برداری

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، نشست هم‌اندیشی رئیس دانشگاه با اعضای هیات علمی دانشکده های عمران و نقشه برداری، به منظور تقویت و استمرار ارتباط دوسویه و بهره‌مندی از دیدگاه‌ها و نقطه نظرات متقابل، دوشنبه 11 اسفند به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

در این نشست دکتر یزدان دوست، رئیس دانشگاه اظهار داشت: سعی ما بر این است که در شرایط کرونایی حاضر، فعالیت های مختلف آموزشی، پژوهشی و نشست های هم اندیشی با اعضای هیات علمی تعطیل نشود و با استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی با تلاشی مضاعف به سوی اهداف عالی حرکت کنیم.

رئیس دانشگاه ضمن بیان این مطلب که دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی علی رغم کوید19عملکرد خوبی درآموزش و پژوهش از خود نشان داد بیان نمود: در حوزه بین المل رشد چشمگیری داشته ایم. این رشد هم تعداد دانشجویان خارجی دانشگاه و هم تعداد پروژه های بین الملل را در بر می گیرد. تعداد پروژه ها با 33 درصد رشد به تعداد بیست و چهار پروژه بین الملل رسیده است.

در ادامه این نشست، اعضای هیئت علمی نظرات و دیدگاه‌های خود را مطرح و متعاقب آن رئیس دانشگاه و هیئت همراه (معاونین آموزشی، پژوهشی و اداری مالی دانشگاه) به پرسش‌های مطروحه پاسخ دادند.

تاریخ:
1399/12/11
تعداد بازدید:
569
امتیازدهی
میانگین امتیازها:1 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.