نام استاد دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در لیست دانشمندان برتر صنعت کشور

نام استاد دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در لیست دانشمندان برتر صنعت کشور

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی: در همکاری با جامعه و صنعت 15 دانشمند برتر معرفی شدند که در میان آنها، نام یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی قرار گرفت.

به مناسبت هفته پژوهش، 15دانشمند برتر در همکاری با جامعه و صنعت معرفی شدند که نام محمد جواد ولدان زوج از اساتید دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی نیز در این بین آمده است.

دانشگاهها همیشه پیشگام توسعه بوده اند و بیشترین تحولات در جامعه و صنعت توسط دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی رقم خورده است.

شاخص‌های مورد توجه شناسایی اعضای هیأت علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت شامل مواردی از جمله: مشارکت در فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های ملی و منطقه‌ای، اجرای قراردادهای پژوهشی تقاضا محور، همکاری با نهادها و صنایع کشور برای بهبود بهره‌وری، کارآیی ارائه دستاوردهای مهم و مؤثر در رفع مشکلات کشور، ، نقش‌آفرینی مؤثر در ایجاد و فعالیت شبکه‌های علمی و تشکل‌های تخصصی اثرگذار در امور اجتماعی، اقتصادی و صنعتی بوده است.

بر همین اساس، 141 عضو هیأت علمی برتر در ارتباط با جامعه و صنعت انتخاب شدند که از بین این افراد 15 دانشمند برتر انتخاب شدند که 1 نفر از این اساتید از اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی است.

دلیل انتخاب استاد دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالین طوسی، سوابق گسترده ایشان در حوزه نقشه‌برداری و توسعه فناوری‌های جدید مرتبط با این حوزه و همکاری گسترده با وزارت‌خانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد پایگاه‌های GIS بوده است.

تاریخ:
1399/09/28
تعداد بازدید:
1870
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:6
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.