تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

برگزاری مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، آئین گرامیداشت هفته پژوهش وتجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با حضور رئیس، معاون پژوهشی وپژوهشگران برگزیده دانشگاه در تاریخ 23 آذرماه با حضور تعداد محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد. همچنین این مراسم  به صورت زنده از طریق سامانه مجازی دانشگاه قابل مشاهده بود.

رئیس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی طی سخنانی در این مراسم گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه به محدود‌ترین شکل برگزار می شود و ما تلاش کردیم که به فضای آموزش و پژوهش دانشگاه خدشه‌ای وارد نشود.

فرهاد یزدان دوست در بخش دیگر سخنان خود با بیان  اینکه تمام اساتید و پژوهشگران دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در این فرصتی که به دلیل ویروس کرونا دانشگاه‌ها تعطیل شده بود، توانستند حرکت های علمی خود را ادامه دهند، گفت: در طول این مدت، فعالیت های پژوهشی در این دانشگاه در حال انجام بوده و پژوهش رونق داشته است. لذا ما در دانشگاه شاهد حضور تأثیر گذار اعضای هیأت علمی در مقاطع تحصیلات تکمیلی بودیم.

رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی ادامه داد: تعاملات بین المللی و فعالیت‌های پژوهشی به صورت مجازی در طول این مدت در حال انجام بوده است. بگونه ای که در این چالش کرونا، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی توانسته در تولید دارو و ارائه راهکار و تنظیم روابط علمی کمک قابل توجهی داشته باشد.

در ادامه مراسم، محمد طالعی معاون پژوهشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی طی سخنانی، به طرح برنامه راهبردی تحول در حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی (1404- 1399) اشاره کرد.

وی گفت: در این طرح، محورهای مشخصی برای ارتقای سطح علمی دانشگاه در نظر گرفته شده است که از آن جمله می توان به محورهای بهبوده مشاهده پذیری و ارتقاء تعاملات اجتماعی، تولید علم، توسعه ارتباط دانشگاه و صنعت، حرکت در مسیر اقتصاد دانش بنیان و فعالیت های سازمانی موثر اشاره کرد. 

همچنین معاون پژوهشی دانشگاه، خاطر نشان کرد: در این طرح تحول، تلاش شده است تا سطح علمی دانشگاه هم در عرصه ملی و هم بین المللی ارتقا یابد.

در آیین تجلیل برگزیدگان پژوهش از مهدی علیاری شوره دلی به عنوان پژوهشگر برتر در حوزه گرنت مهندسی، سعید بلالایی به عنوان پژوهشگر برتر در حوزه گرنت علوم پایه، رضا فارسانی اسلامی به عنوان پژوهشگر برتر در حوزه مقالات علمی، محمد کریمی به عنوان پژوهشگر برتر در حوزه طرح پژوهشی و قراردادهای ارتباط با صنعت، علی غفاری به عنوان پژوهشگر برتر در حوزه تالیف کتاب انتشارات دانشگاه، فرشاد ترابی به عنوان پژوهشگر برتر در حوزه تالیف کتاب بین المللی و سعید فرضی به عنوان پژوهشگر جوان دانشگاه تجلیل به عمل آمد.

مهدی علیاری شوره دلی به عنوان پژوهشگر برتر دانشکده مهندسی برق، سید بابک ابراهیمی به عنوان پژوهشگر برتر دانشکده صنایع، فرهاد یزدان دوست به عنوان پژوهشگر برتر دانشکده مهندسی عمران، سیدحسین خواسته به عنوان پژوهشگر برتر دانشکده مهندسی کامپیوتر، فرشاد ترابی به عنوان پژوهشگر برتر دانشکده مهندسی مکانیک، سعید بلالایی به عنوان پژوهشگر برتر دانشکده شیمی، جعفر روشنیان به عنوان پژوهشگر برتر دانشکده مهندسی هوافضا، علی اصغرآل شیخ به عنوان پژوهشگر برتر دانشکده مهندسی نقشه برداری، فائزه رحمانی به عنوان پژوهشگر برتر دانشکده فیزیک، عبدالرضا سیاره به عنوان پژوهشگر برتر دانشکده ریاضی، حسین علیقلی به عنوان پژوهشگر برتر مرکز آموزشهای عمومی به عنوان پژوهشگران برتر هر دانشکده معرفی شدند.

همچنین خاطر نشان می سازد، از دانشجویان پژوهشگر برتر دانشگاه در مقاطع دکتری آرمین ابراهیمی و حسین ابراهیم‌نژاد و کارشناسی ارشد علی جدیدی تقدیر به عمل آمد.

تاریخ:
1399/09/23
تعداد بازدید:
2839
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:13
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.