افتتاح سامانه توانمندیهای پژوهشی و آزمایشگاهی (ساتپا) دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

سامانه توانمندی‌های پژوهشی و آزمایشگاهی (ساتپا) دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی افتتاح شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، در راستای راه اندازی سامانه های تخصصی به منظور اطلاع رسانی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دانشگاه در حوزه تولید محصول و ارائه خدمات، معاونت پژوهشی دانشگاه سامانه توانمندی‌های پژوهشی و آزمایشگاهی (ساتپا) را راه اندازی نمود.
ساتپا این امکان را به مخاطبان می دهد تا به تفکیک اساتید، دانشکده ها و گروه های آموزشی، فعالیت های انجام شده در حوزه طرح های پژوهشی و خدمات آزمایشگاهی را مشاهده کنند. اطلاعات طرح‌های فناورانه، طرح‌های فروش محصول، طرح‌های دانش فنی و اختراعات نیز در این سامانه قابل مشاهده است.
از آنجایی که در دانشگاه‌های نسل جدید، پژوهش و فناوری و میزان اثر گذاری علمی، اقتصادی و اجتماعی، محور است؛ موفقیت در اجرای این مأموریت از یک سو موجب توسعه دانش، فناوری و کارآفرینی در دانشگاه شده و از سوی دیگر موجب توسعه صنعتی کشور و افزایش شهرت و رتبه بین‌‌المللی دانشگاه می‌ گردد.
شایان ذکر است در همین راستا پیشتر معاونت پژوهشی دانشگاه اقدام به راه اندازی سامانه علم سنجی با هدف تجمیع و ارائه اطلاعات مقالات بین المللی و انتشارات علمی اعضای هیئت علمی کرده بود.
می توانید جزئیات بیشتری از ساتپا را درکلیپ زیر مشاهده فرمایید:




تاریخ:
1399/09/17
تعداد بازدید:
1030
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.