بیست و ششمین کنفرانس بین المللی کامپیوتر ایران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، بیست و ششمین کنفرانس بین المللی کامپیوتر ایران امسال توسط دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و با همکاری انجمن کامپیوتر ایران در تاریخ 13 و 14 اسفند‌ماه بصورت آنلاین برگزار خواهد شد.

با توجه به گسترش روزافزون حوزه یادگیری ماشین در سالیان اخیر و پیدایش شبکه های عمیق بعنوان پرطرفدارترین مدل های یادگیری در کاربردهای مختلف علوم و مهندسی و همچنین کاربرد آموزش الکترونیکی در شرایط بحرانی شیوع ویروس همه‌گیر کووید-19 در سراسر جهان، دو زمینه علمی کنفرانس امسال، «یادگیری عمیق» و «یادگیری و یاددهی الکترونیکی» در نظر گرفته شده است. کمیته علمی کنفرانس از کلیه پژوهشگران، صاحب ­نظران، متخصصین و علاقه ­مندان دعوت می ­نماید مقالات و آخرین یافته ­های علمی خود را در زمینه‌ محور‌های کنفرانس از طریق وب سایت کنفرانس ارسال نمایند.

همچنین کمیته برگزارکننده کنفرانس از کلیه علاقه‌مندان جهت ارائه پیشنهاد برگزاری کارگاه‌های آموزشی دعوت می‌نماید تا از طریق فرم فراخوان کارگاه، درخواست خود را ارسال نمایند.

دیگر برنامه ­های جانبی کنفرانس شامل برگزاری سخنرانی ­های علمی و نشست‌های تخصصی متعاقبا به اطلاع خواهد رسید. لطفا برای اطلاعات بیشتر به نشانی کنفرانس در csicc2021@kntu.ac.ir مراجعه فرمائید.

 
 
 
  
 
تاریخ:
1399/08/15
تعداد بازدید:
1094
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.