مأموریت پژوهشی خارج از کشور اعضا هیات‌علمی رسمی

مطابق با  آیین نامه استفاده از ماموریت پژوهشی اعضا هیات علمی رسمی دانشگاه، عضو هیات علمی برای تحقیق و مطالعه در یک موضوع خاص و یا انجام کار مشترک با اساتید شاغل در خارج از کشور و بر اساس اخذ پذیرش از یک دانشگاه یا مرکز علمی- پژوهشی معتبر و مورد تایید دانشگاه می توانند جهت انجام ماموریت پژوهشی به خارج از کشور اعزام شوند.

1.      عضو هیات‌علمی می­تواند با ارائه یک برنامه مطالعاتی و یا طرح تحقیقاتی مشخص و مرتبط با اهداف آموزشی و پژوهشی دانشگاه می ­توانند درخواست خود را با تکمیل فرم مربوطه به گروه آموزشی ارائه کند.

2.      بعد از تأیید درخواست هیات‌علمی در گروه آموزشی، این درخواست توسط مدیرگروه برای معاونت پژوهشی دانشکده ایمیل می ­شود. me-research(at)kntu.ac.ir

3.      معاونت پژوهشی دانشکده موضوع را در اولین جلسه شورای دانشکده مطرح و بعد از تأیید برای معاونت پژوهشی دانشگاه ارسال می­ کند سپس در صورت تأیید آن معاونت، برای معاونت بین‌المللی دانشگاه ارسال می ­شود.

4.      در صورت تأیید در جلسه هیات‌رئیسه دانشگاه، معرفی­نامه جهت اخذ روادید و حکم مأموریت توسط معاونت بین‌المللی دانشگاه صادر می­گردد.

 

نکات مهم:

·         خواهشمند است آیین ­نامه را مطالعه نمایید.

·         هیات‌علمی باید دارای حداقل مرتبه علمی استادیاری باشد.

·         هیات‌علمی باید دارای وضعیت استخدامی رسمی باشد.

·         هیات‌علمی باید یک نفر را به‌عنوان جایگزین جهت انجام وظایف آموزشی و پژوهشی خود معرفی نماید.

·         در صورت عدم حمایت از طرف دانشگاه یا مؤسسه خارج از کشور، هیئت‌علمی می­تواند با تعهد انجام سفر با هزینه شخصی به مأموریت پژوهشی برود.

·         مدت استفاده از مأموریت پژوهشی حداکثر 18 ماه می­باشد و بسته به مورد در هیات‌رئیسه دانشگاه بررسی می ­شود.

·         جهت استفاده از مأموریت پژوهشی عضو هیات‌علمی می­بایست درخواست خود را حداکثر سه ماه قبل از شروع نیم‌سال تحصیلی برای معاونت پژوهشی دانشگاه ارسال کند.

·         هیات‌علمی در طول دوره مأموریت پژوهشی مجاز به ثبت‌نام و ادامه تحصیل در دوره ­های تحصیلی جهت اخذ مدرک تحصیلی نمی­ باشد.

·         هیات‌علمی می ­بایست بعد از اتمام دوره، گزارشی از مأموریت و دستاوردهای خود به گروه آموزشی مربوطه ارائه کند. همچنین باید یک سمینار در گروه آموزشی برگزار کند.

·         بعد از ارائه گزارش در گروه آموزشی، فرم مربوطه را تکمیل و به معاونت پژوهشی دانشکده جهت طرح در شورای دانشکده تحویل دهد و بعد از تأیید در شورا برای معاونت پژوهشی دانشگاه ارسال می­ گردد.

·         درصورتی‌که گزارش و دستاورد مأموریت پژوهشی نتواند تأیید لازم را به دست آورد، شخص متقاضی برای 3 سال آینده در اولویت استفاده از فرصت مطالعاتی و مأموریت پژوهشی قرار نخواهد گرفت.

 

کارشناس: سرکار خانم خزایی

داخلی: 260

ایمیل:me-research(at)kntu.ac.ir

Review:
503
Date:
1399/11/27
دانشكده مهندسي مكانيك
تهران، ميدان ونك، خيابان ملاصدرا، خيابان پرديس، پلاك 7    
كد پستي :    43344 - 19919  
تلفن: 88674747   فاكس: 88674748
 
 
 
دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.