در سال تحصيلي 97- 96 بيش از 2100 دانشجو وارد دانشگاه خواهند شد.
در سال تحصيلي 97- 96 بيش از 2100 دانشجو وارد دانشگاه خواهند شد.

معاون آموزشي دانشگاه گفت: به منظور ارتقاء كيفي آموزش در دانشگاه از افزايش كمي دانشجو پرهيز شده است و براي سال تحصيلي 97-96 بيش از 2100 دانشجوي نو ورود در مقاطع مختلف در دانشگاه شروع به تحصيل خواهند كرد.

دكتر محمود احمديان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومي دانشگاه با اشاره به تلاش هاي معاونت آموزشي دانشگاه براي افزايش كيفيت آموزشي گفت: امسال 117 نفر دانشجو در مقاطع دكتري و كارشناسي ارشد از استعدادهاي درخشان هستند.

احمديان گفت: براي سال تحصيلي 97-96، تعداد 645 نفر در مقطع كارشناسي، تعداد 870 نفر در مقطع كارشناسي ارشد و تعداد 150 نفر در مقطع دكتري از طريق آزمون سازمان سنجش پذيرش شده اند.

وي همچنين با اشاره به افزايش رضايت دانشجويان از دوره هاي آموزش مجازي دانشگاه افزود: امسال حدود 450 دانشجو نيز در مقطع كارشناسي ارشد در دوره هاي آموزش الكترونيكي به دانشگاه وارد مي شوند.

احمديان گفت: امسال دوره هاي مشترك دانشگاه با دانشگاه هاي خارجي افزايش داشته است.

معاون آموزشي دانشگاه گفت: باتوجه به جذب اعضاي هيات علمي طي سال هاي گذشته در رشته هاي مختلف، هم اكنون نسبت استاد به دانشجو حدوداً 1 به 18 مي باشد كه بسيار خوب است.

وي با اشاره به ثبت نام دانشجويان پذيرفته شده به صورت الكترونيكي گفت: همانند سال گذشته جهت سهولت دانشجويان، ثبت نام اوليه در تمامي مقاطع به صورت غير حضوري صورت مي گيرد.

تاریخ:
1396/06/26
تعداد بازدید:
868
منبع:
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.