تسهیل پذیرش دانشجویان افغانستانی در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی آمادگی پذیرش دانشجویان افغانستانی را برای ادامه تحصیل فراهم آورده است
به گزارش روابط عمومی؛ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی آمادگی پذیرش دانشجویان افغانستانی را برای ادامه تحصیل فراهم آورده است.
معاونت امور بین‌الملل دانشگاه اعلام کرد: با توجه به شرایط ویژه کشور افغانستان، این دانشگاه آمادگی لازم را برای پذیرش دانشجویان این کشور دارد. بر این اساس شرایط جذب و پذیرش ویژه ای برای این عزیزان در نظر گرفته شده است و مساعدت های لازم صورت می پذیرد.
در این راستا به دو دسته از متقاضیان توجه ویژه شده است. دسته اول متقاضیانی که مقطع تحصیلی خود را به پایان رسانده اند و قصد ادامه تحصیل در مقطع بعدی را دارند. پرونده این عزیزان مطابق با فرایندمعمول ولی با تسریع و مساعدت بیشتر مورد بررسی و اقدام قرار خواهد گرفت.
دسته دوم متقاضیانی هستند که در حال تحصیل در یکی از دانشگاه های افغانستان بوده و قصد دارند که تحصیل خود را به صورت مهمان یا انتقال دائم در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی ادامه دهند. برای این عزیزان بر اساس شرایط دانشگاه مبدأ، ارزشیابی و معادل سازی واحدهای گذرانده تسهیل و تسریع خواهد شد.
علاقمندان می توانند پس از تعیین رشته مورد نظر خود با استفاده از اطلاعات موجود در سایت دانشگاه به زبان فارسی www.kntu.ac.ir و یا به زبان انگلیسی en.kntu.ac.ir درخواست خود را به نشانی الکترونیکی international@saba.kntu.ac.ir ارسال نمایند. ایمیل جهت کسب اطلاعات بیشتر aakbari@alborz.kntu.ac.ir
شماره واتس آپ  09011429895
تاریخ:
1400/06/23
تعداد بازدید:
1432
منبع:
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.