معاون پژوهشی دانشگاه در کنفرانس حقوق ساخت: جهت‌گیری برای ایجاد دانشگاه نسل 4 در دستور کار دانشگاه خواجه نصیر قرار دارد
معاون پژوهشی دانشگاه در کنفرانس حقوق ساخت: جهت‌گیری برای ایجاد دانشگاه نسل 4 در دستور کار دانشگاه خواجه نصیر قرار دارد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، محمد طالعی، معاون پژوهشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در اولین کنفرانس ملی حقوق ساخت که امروز 16 بهمن در دانشکده مهندسی عمران دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار شد، گفت: برگزاری اولین همایش حقوق ساخت از سه منظر دارای اهمیت است؛ نخستین منظر آن توجه به کلمه اولین است در حقیقت با توجه به این کلمه باید دانست که برای شروع یک موضوع تخصصی نیاز به تلاش بسیار زیادی است منظر دوم مربوط به برنامه‌های کلان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی خواهد بود.

وی افزود: این کنفرانس در حقیقت کنفرانس میان رشته‌ای است که تعامل بین دو رشته ساخت و ساز و حقوق را در بر دارد و این دو حوزه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

طالعی با بیان اینکه دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در راستای صنعت توسعه گام برداشته است، اظهار کرد: ساختار آموزشی و پژوهشی دانشگاه تا حدودی تغییر کرده است در حقیقت رشته‌های جدیدی را راه اندازی کرده ایم و به بروزرسانی‌های دوره قدیم در حوزه آموزش و پژوهش پرداخته ایم.

معاون پژوهشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با اشاره به اینکه منظر سومی که برای دانشگاه از اهمیت بالایی برخوردار است در حقیقت سیاست گذاری ریاست دانشگاه است، اظهار کرد: با توجه به سیاست گذاری ریاست دانشگاه جهت گیری برای ایجاد دانشگاه نسل چهار با سیاست‌های پژوهشی، آموزشی و ارتباط با صنعت است. دانشگاهی که مسئولیت اجتماعی کمک برای رفع مشکلات جامعه را دارد و تمام فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی خود را در جهت رفع مشکلات کشور انجام می‌دهد در حقیقت دانشگاه نسل چهار است.

وی ادامه داد: با آگاهی از حقوق ساخت حقوق شهروندان و عموم مردم که بهره بردار نتایج ساخت و ساز هستند رعایت خواهد شد و از دعاوی نیز جلوگیری به عمل می‌آید امیدواریم با برگزاری این کنفرانس معضلات در حوزه حقوقی ساخت و ساز مرتفع شود تا بتوانیم خدمتی به شهروندان ارایه کنیم.
تاریخ:
1398/11/16
تعداد بازدید:
1234
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.