قابل توجه کلیه دانشجویان محترم جهت انجام امور حذف و اضافه
قابل توجه کلیه دانشجویان محترم جهت انجام امور حذف و اضافه
- امور حذف و اضافه بطور کامل بصورت الکترونیکی انجام می گیرد. از پذیرش دانشجویان بصورت حضوری معذوریم.
- با توجه به کسالت جناب آقای علیمرادی، دانشجویان مقطع کارشناسی مسایل مربوط به حذف و اضافه را توسط ایمیل به معاون آموزشی دانشکده ارسال کنند یا با شماره 84063368 تماس بگیرند. روز شنبه 12 مهرماه علاوه بر بحث حذف و اضافه، مسائل مربوط به متقاضیان دکتری را نیز داریم لذا توصیه اکید ما ارتباط از طریق ایمیل می باشد.
- دانشجویان تحصیلات تکمیلی مسایل مربوط به حذف و اضافه را توسط ایمیل به معاون آموزشی دانشکده ارسال کنند یا می توانند با شماره 84063385 (سرکار خانم سپهرخ) و 84063368 (دکتر رمضانیان) تماس داشته باشند.

💡 مطالعه برنامه درسی مصوب و رعایت آن از طرف دانشجو الزامی می باشد. لذا مسئولیت عدم رعایت برنامه درسی مصوب با دانشجو می باشد. برنامه درسی مصوب تمام مقاطع و گرایش های تحصیلی در وب سایت دانشکده، معاونت آموزشی بخش سیلابس در دسترس می باشد.
💡 دانشجویان تحصیلات تکمیلی دقت نمایند اخذ درس اول خارج گرایش در اختیار دانشجو می باشد. اخذ درس دوم خارج گرایش نیاز به مجوز شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده دارد. با توجه به جلسه شورا در تاریخ 14 مهرماه دیگر امکان درخواست درس دوم خارج از گرایش دوم وجود ندارد. لذا از دروس موجود و داخل گرایش انتخاب واحد نمایید.

مجددا خواهشمندیم از مراجعه حضوری جدا خودداری نمایید.

آموزش دانشکده مهندسی صنایع
تاریخ:
1399/07/12
تعداد بازدید:
391
منبع:
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.