قابل توجه تمام دانشجویان محترم دانشکده
قابل توجه تمام دانشجویان محترم دانشکده
🔊🔊🔊    با سلام و احترام
به استحضار می رساند در راستای برگزاری کلاس های نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 به صورت الکترونیکی اقدامات زیر انجام شده است:
• آدرس ورود به سامانه بصورت مستقیم vc.kntu.ac.ir و یا از طریق ورود به سایت مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه elearning.kntu.ac.ir گزینه ″ورود به سامانه آموزش الکترونیکی″ است.
• نام کاربری دانشجویان شماره دانشجویی آنان است. 💡کلمه عبور برای دانشجویان همان کلمه عبور ایمیل دانشگاهی آنان است که از طریق ثبت نام در سامانه پرتال دانشگاه آن را ایجاد نموده ‏اند. دانشجویانی که تاکنون در خصوص دریافت ایمیل دانشگاهی خود اقدام نکرده ‏اند و یا آدرس یا کلمه عبور ایمیل خود را فراموش نموده ‏اند، لازم است جهت رفع مشکل خود به پرتال دانشگاه به آدرس portal.kntu.ac.ir مراجعه نمایند💡.
• دانشجویان گرامی می توانند از صبح روز شنبه، 29 شهریورماه، وارد سامانه شوند.
به منظور یکپارچه‏ سازی سامانه های آموزشی دانشگاه، مقرر شده است که سامانه های آموزشی قبلی غیرفعال شوند. البته در حال حاضر دسترسی به این سامانه ها از طریق لینک های vcold.kntu.ac.ir و coursesold.kntu.ac.ir با همان نام کاربری و رمز عبور قبلی مورد استفاده در ترم های گذشته برقرار است. اما این سامانه ها دیگر پشتیبانی نمی شوند، سرعت دسترسی به آنها محدود شده است و نهایتا تا انتهای آبان ماه در دسترس قرار دارند و پس از آن از دسترس خارج خواهند شد.
تاریخ:
1399/06/26
تعداد بازدید:
966
منبع:
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.