مهمان تکدرس در سایر دانشگاه ها

مهمان تکدرس در سایر دانشگاه ها 

دانشجویی که متقاضی اخذ تکدرس در سایر دانشگاه ها می باشد پس از مطالعه دقیق دستورالعمل اجرایی دکتری در این خصوص و واجد شرایط بودن مراحل زیر را انجام دهد:

1.تکمیل فرم اخذ تکدرس به صورت مهمان در سایر دانشگاه ها

تذکر:

1. لازم است فرم حتما به صورت تایپ شده تهیه شود.

2. اگر عنوان درسی مورد نظر در سامانه آموزشی گلستان وجود نداشت، ارائه سیلابس درس با تایید دانشگاه مقصد به هنگام ارائه فرم به کارشناس آموزش مرتبط الزامی است.

3. درس مورد تقاضا حتما جزء دروس مصوب آموزشی دانشجو باشد. در غیر این صورت لازم است روال تایید در شورای گروه و شورای دانشکده با رعایت زمان بندی موجود در دستورالعمل اجرایی دکتری(مبنی بر امکان پذیر بودن تغییر فهرست دروس تا پایان نیمسال اول تحصیل) انجام شود.

2. ارسال فرم از سوی دانشجو از طریق ایمیل به استاد راهنما جهت تایید، پس از دریافت تایید ایشان متعاقبا ارسال فرم به مدیر گروه جهت تایید

3. پس از دریافت تایید مدیر گروه، ارسال فرم به کارشناس آموزش مرتبط

4.کارشناس آموزش پس از تایید اداره آموزش، معاونت آموزشی دانشکده و ثبت شماره نامه فرم را در اختیار دانشجو جهت مراجعه به مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه واقع در ساختمان مرکزی دانشگاه قرار می دهد.

5. مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه، فرم مهمانی که توسط مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه تایید شده و در دبیرخانه سازمان مرکزی دانشگاه ثبت شده است را به دانشجو جهت ارائه به دانشگاه مقصد تحویل می دهد.

6. دانشجو به همراه فرم مهمانی به دانشگاه مقصد مراجعه نماید.

تذکر:

1.دانشجو موظف است در صورت انصراف از درخواست و یا عدم پذیرش دانشگاه مقصد حداکثر تا زمان حذف و اضافه اصل فرم را به مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه عودت نماید.

2. در صورت تایید دانشگاه مبدا و مقصد، ثبت درس از سوی اداره آموزش دانشکده بلافاصله بعد از زمان حذف و اضافه انجام خواهد شد و دانشجو موظف است پیگیری لازم در این خصوص انجام نماید.

3. دانشجو پس از اخذ واحد در دانشگاه مقصد موظف است در پایان نیمسال، درخصوص اعلام نمره از سوی دانشگاه مقصد به این دانشگاه پیگیری نماید.

کارشناس سرکارخانم رحیمی " امور مربوط به دانشجویان مقطع دکتری"

rahimi[AT]eetd.kntu.ac.ir 84062258
 
Review:
1665
Date:
1399/11/07
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت