روال ثبت نام دانشجویان دکتری در هر نیمسال تحصیلی

روال ثبت نام دانشجویان دکتری در هر نیمسال تحصیلی

با استناد بر دستورالعمل اجرایی دکتری ثبت نام در هر نیمسال تحصیلی(پس از نیمسال اول) منوط به ارسال گزارش کتبی پیشرفت کار دانشجو به استاد راهنما(فایل word و فایل pdf) می باشد. لازم است فرم مذکور پس از اعلام نظر استاد راهنما حداقل یک هفته قبل از زمان ثبت نام بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه برای کارشناس آموزش از طریق ایمیل ارسال شود.

دانستنی های ضروری:

1.در صورت دریافت فرم مذکور(گزارش پیشرفت کار) اجازه ثبت نام به دانشجو داده می شود. در غیر این صورت تبعات حاصل از عدم ثبت نام در زمان ثبت نام به عهده دانشجو خواهد بود. با توجه به ضرورت تامین رضایت استاد راهنما از عملکرد دانشجو در طول نیمسال قبل به منظور ثبت نام در نیمسال جدید، لازم است دانشجو به موقع اقدام نماید.

2. بعد از اتمام دوره آموزشی به دلیل لزوم اخذ مجوز های لازم در مراحل مختلف تحصیلی دانشجو، ثبت نام از طریق آموزش تحصیلات تکمیلی دانشکده منوط به دریافت به موقع گزارش پیشرفت کار انجام خواهد شد.

3.در مراحل مختلف تحصیل موارد زیر مورد توجه قرار گیرد:

1-3-امتحان جامع:

پس از اتمام دوره آموزشی، در صورتی که دانشجو  با استناد بر دستورالعمل اجرایی دکتری واجد شرایط شرکت در امتحان جامع  باشد، ارسال فرم تقاضای شرکت در امتحان جامع(فایلword  و فایل pdf) با تایید استاد راهنما همراه با گزارش پیشرفت کار الزامی است.

2-3-مرحله پژوهشی(پس از برگزاری دفاع از پیشنهاد رساله دکتری):

الف-ارائه سمینار اول، سمینار دوم و همچنین ثبت فعالیت دستیار آموزشی در سامانه آموزشی گلستان مطابق با دستورالعمل اجرایی دکتری متناسب با سال ورود دانشجو مورد توجه قرار گیرد تا منجر به ممانعت از ثبت نام دانشجو نشود.

تذکر:

ثبت فعالیت "دستیار آموزشی" براساس مصوبه دانشکده، منوط به همکاری دانشجو در چهار مرتبه حل تمرین یا دو بار ارائه آزمایشگاه می باشد که لازم است پس از تامین موارد فوق، از سوی دانشجو به کارشناس آموزش مرتبط جهت ثبت در سامانه اعلام شود.

 

ب-پس از اتمام سنوات مجاز تحصیل به منظور تمدید سنوات لازم است درخواست از طریق سامانه گلستان-پیشخوان خدمت- درخواستهای مرتبط با شورای دانشکده و یا درخواستهای مرتبط با کمیسیون موارد خاص دانشگاه حداقل سه هفته قبل از زمان ثبت نام بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه ثبت شود.

ج- پس از موافقت شورای دانشکده و یا کمیسیون، رای صادره از طریق پیشخوان خدمت با انتخاب نوع درخواست، "خاتمه یافته" و انتخاب گزینه "مشاهده درخواست"، قابل رویت خواهد بود.

د-پس از صدور رای، ثبت نام از سوی آموزش تحصیلات تکمیلی دانشکده انجام خواهد شد.(در مواردی که نیاز به پرداخت شهریه و یا حل مشکل نظام وظیفه درخصوص مشمولین باشد، ثبت نام منوط به تحقق موارد مذکور خواهد بود.

تذکر:

1.درخصوص دانشجویان ورودی 93 و ماقبل تمدید سنوات نیمسال دهم از طریق سامانه گلستان-پیشخوان خدمت- درخواستهای مرتبط با شورای دانشکده و برای نیمسال یازدهم و مابعد از طریق درخواستهای مرتبط با کمیسیون موارد خاص دانشگاه ثبت شود.

2. درخصوص دانشجویان ورودی 95 و مابعد تمدید سنوات نیمسال های نهم و دهم از طریق سامانه گلستان/پیشخوان خدمت/درخواست های مرتبط با شورای دانشکده ثبت شود.

3. لازم است دانشجو از طریق انتخاب گزینه "گردش کار" وضعیت درخواست خود را در پیشخوان خدمت کنترل نماید تا در صورت نیاز به اصلاح و یا پیگیری  اقدام لازم انجام دهد. 

کارشناس سرکارخانم رحیمی " امور مربوط به دانشجویان مقطع دکتری"

rahimi[AT]eetd.kntu.ac.ir 84062258
Review:
3291
Date:
1399/11/08
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:20
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت