برگزاری بیست و ششمین کنفرانس بین المللی انجمن کامپیوتر ایران با میزبانی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
برگزاری بیست و ششمین کنفرانس بین المللی انجمن کامپیوتر ایران با میزبانی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی


 

کنفرانس سالانه انجمن کامپیوتر ایران از رویدادهای علمی برجسته کشور است که با هدف گردهم آوری محققین و متخصصین دانشگاه و صنعت برای به اشتراک گذاری جدیدترین یافته ها و دستاوردها در حوزه علوم و مهندسی کامپیوتر برگزار می شود. دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی به عنوان یک دانشگاه رده اول ایران با قدیمی ترین دپارتمان فناوری ارتباطات در کشور، میزبان این دوره از کنفرانس  در 13 و 14 اسفندماه سال 1399 است.

به گزارش روابط عمومی، بنا بر اعلام علی احمدی دبیر برگزاری این کنفرانس‌، به دلیل شیوع ویروس کرونا و به جهت حفظ سلامت شرکت کنندگان، این دوره از کنفرانس به صورت مجازی برگزار می شود.

بیست و ششمین کنفرانس بین المللی انجمن کامپیوتر ایران دربرگیرنده 14 حوزه تخصصی مهم در زمینه علوم و مهندسی کامپیوتر است که محورهای اصلی آن شامل: سیستم های هوشمند و رایانش نرم، یادگیری ماشین و یادگیری عمیق، پردازش متن و شبکه های اجتماعی، پردازش سیگنال و تصویر، کلان داده و رایانش ابری، سیستم های توزیع شده، شبکه های کامپیوتری، رایانش امن، مهندسی نرم افزار، معماری کامپیوتر و سامانه های دیجیتال، علوم شناختی و مغز، الگوریتم ها و محاسبات، یادگیری و یاددهی الکترونیکی، و اقتصاد هوشمند و تحول دیجیتال می باشد

مراسم افتتاحیه این کنفرانس در دانشکده مهندسی کامپیوتر و با حضور و سخنرانی رییس دانشگاه، دکتر یزدان دوست، دبیر کنفرانس، دکتر علی احمدی و رییس انجمن کامپیوتر ایران، دکتر حبیبی آغاز گردید و با سخنرانی دو سخنران کلیدی از خارج از کشور و پیام دکتر مهدی محمدی، دبیر ستاد توسعه فناوری های حوزه اقتصاد دیجیتال در جلسات ادامه یافت. در ادامه، در هشت نشست تخصصی نویسندگان به ارائه مقالات پذیرفته شده در کنفرانس پرداختند. روز نخست کنفرانس با برگزاری میزگرد تخصصی با موضوع ترسیم جایگاه فناوری های هوش مصنوعی در آینده بانکداری دیجیتال و با شرکت مدیران حوزه بانکی به پایان رسید. در این نشست دو ساعته مدیران حوزه بانکی بر اساس تجربیات خود به ضرورت و چگونگی بکارگیری فناوری های مبتنی بر هوش مصنوعی در صنعت بانکداری پرداختند.

در روز پنج شنبه 14 اسفندماه هم کنفرانس در قالب سه سخنرانی کلیدی و نشست های تخصصی برگزارشد. 

در این کنفرانس، علاوه بر سخنرانی‌های علمی، کارگاه‌ها و نشست‌های صنعتی نیز از روز شنبه 16 اسفند برگزار خواهد شد. 

تاریخ:
1399/12/16
تعداد بازدید:
1232
منبع:
دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی
نشاني: تهران - خيابان شريعتي
ضلع جنوب شرقي پل سيد خندان 
صندوق پستي 1355-16315
1631714191 كدپستي
تلفن :88462494
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.