اطلاعیه شماره 4 نکات مهم در خصوص مصاحبه غیرحضوری متقاضیان دکتری 99 دانشکده شیمی
اطلاعیه شماره 4 نکات مهم در خصوص مصاحبه غیرحضوری متقاضیان دکتری 99 دانشکده شیمی

اطلاعیه شماره 4

نکات مهم در خصوص مصاحبه غیرحضوری متقاضیان دکتری 99 دانشکده شیمی

با سلام و آرزوی سلامتی برای داوطلبان محترم مصاحبه غیرحضوری آزمون دکتری 99 دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، در خصوص این مرحله از آزمون، توجه دقیق به نکات ذیل ضروری است:

1) مصاحبه از طریق سامانه جلسات مجازی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در روزهای شنبه 99/7/5 الی دوشنبه 99/7/7 برگزار خواهد شد.

2) جهت اطلاع از تاریخ، زمان، لینک و کد دسترسی ورود به اتاقمصاحبه غیرحضوری بهپیوست های درج شده در اطلاعیه شماره 2مراجعه فرمایید.

3) مدت در نظر گرفته شده برای هر داوطلب 15 دقیقه می باشد.

4)برای ورود به اتاق مصاحبه غیرحضوری از راهنمای مندرج در اطلاعیه شماره 3 استفاده نمایید.

7) با توجه به اینکه رعایت دقیق فواصل زمانی مصاحبه­ ها به طور کامل سخت است، لطفاپنج دقیقه قبل از شروع مصاحبه خود این مراحل را انجام داده و منتظر تایید توسط مدیر جلسه باشید. با تایید ایشان، شما وارد محیط مجازی مصاحبه می­شوید.

9) با توجه به برنامه فشرده مصاحبه ­ها و کمبود وقت، قبل از آزمون از صحت عملکرد سخت­افزار مورد استفاده و سرعت شبکه خود اطمینان حاصل کنید.

10) طبق مصوبات اعلام شده، به منظور اطمینان از انجام مصاحبه با خود شخص متقاضی، دوربین خود را روشن نموده و با قرارگیری در یک محیط مناسب و با پوشش اسلامی، آماده انجام مصاحبه باشید. برای این کار به محض اخذ اجازه ورود به جلسه، میکروفون خود را روشن نموده و از گزینه "اشتراک­گذاری دوربین" در پایین صفحه استفاده کنید.

11) لطفا در ابتدای مصاحبه و با اعلام مدیر جلسه، به طور مختصر سوابق آموزشی، فعالیت­های پژوهشی، رتبه و نحوه انتخاب رشته خود را با ذکر دقیق رشته/گرایش انتخابی در دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی اعلام فرموده و منتظر سوالات احتمالی کمیته دانشکده باشید.

12) درصورت بروز هرگونه سوال قبل از برگزاری مصاحبه غیرحضوری با شماره 22850273-021 و یا ایمیل" v.khakyzadeh@gmail.comتماس ارتباط برقرار نمایید.

با آرزوی سلامتی برای همه عزیزان

آموزش دانشکده شیمی

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

تاریخ:
1399/07/02
تعداد بازدید:
339
منبع:
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.