ارزیابی عملکرد فعالیت گروه ها و دانشکده ها
الف: ارزیابی درونی برنامه های درسی
ب:  ارزیابی گروه های آموزشی 
 
الف:  ارزیابی درونی برنامه های درسی:
حاسِبُوا اَنْفُسَکُم قبلَ اَن تُحاسَبُوا
اول خود را محاسبه کنید (ارزیابی درونی)
 قبل از اینکه محاسبه شوید (ارزیابی بیرونی)
 مَن حاسَبَ نَفسَهُ رَبَحَ وَمَن غَفَلَ عَنهَا خَسِر
 خود ارزیابی سبب سود و غفلت از آن سبب زیان است

v ساختار ارزیابی درونی برنامه های درسی                  

v ضرورت ارزیابی درونی برنامه های درسی

v ضوابط ارزیابی درونی

v اهداف ارزیابی درونی

v ملاک های ارزیابی درونی

v دستورالعمل انجام ارزیابی درونی

v فرایند ارزیابی درونی

v نتایج فرایند ارزیابی درونی

vاهداف ارزیابی بیرونی


 ب: ارزیابی عملکرد گروه های آموزشی- پژوهشی دانشگاه

در حال حاضر رتبه ­بندی دانشگاه­ های کشور به صورت سالیانه و منظم توسط پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC ) انجام می­ پذیرد. رتبهبندی دانشگاهها، همچنین در دستور کار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار دارد. از سوی دیگر، عملکرد سالیانه اعضای هیات علمی مستمراً و به صورت سالیانه توسط کمیته ترفیع دانشگاه ارزیابی می­ گردد. در حد فاصل دو سطح ارزیابی کلان و فردی یاد شده، گروه­ های آموزشی- پژوهشی دانشگاه و دانشکدهها قرار دارند که بررسی و تحلیل عملکرد آن ها قطعاً بر جایگاه و رتبه آموزشی-پژوهشی دانشگاه بسیار تاثیرگذار است.

دستورالعمل حاضر با هدف رتبه ­بندی سالیانه و مستمر گروه­ های آموزشی- پژوهشی دانشگاه تدوین گردیده است و شاخص­ های رتبه­ بندی بر اساس نظرات دریافت شده از گروهها در جلسه هیات رئیسه دانشگاه مورخ 97/9/20 بازنگری شده است.

 
تاریخ به روز رسانی:
1399/03/26
تعداد بازدید:
65
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.