.
«برگزاری جلسه معارفه نودانشجویان تحصیلات تکمیلی ورودی1399»
.
جلسه معارفه و آشنایی دانشجویان نوورود مقطع تحصیلات تکمیلی دانشکده ریاضی در روز پنجشنبه 99/09/06 ساعت 10 در محل اطاق مجازی دانشکده تشکیل شد.
در این جلسه که رییس، معاونین و مدیران گروه های آموزشی و جمعی از اعضای هیات علمی دانشکده حضور داشتند، دکتر هادی زاده رییس دانشکده ضمن عرض خیر مقدم به دانشجویان نوورود بر درک متقابل شرایط اضطرار جاری توسط استادان محترم و دانشجویان عزیز و همچنین تلاش دانشجویان مبنی بر انطباق خود با شرایط موجود تاکید نمودند. ایشان اظهار داشتند که در شرایط فعلی اگر چه رویکرد اصلی دانشگاه مبتنی بر آموزش غیر حضوری و موارد مرتبط با آن می باشد، لیکن در دوره تحصیلات تکمیلی، موضوع پژوهش نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ارائه برخی سخنرانی های عمومی میان رشته ای با هدف مهارت آموزی دانشجویان و برگزاری چند سخنرانی تخصصی و نیز تسهیل برقراری ارتباط مجازی دانشجویان و استفاده از امکانات محاسباتی دانشکده از جمله برنامه های دانشکده در ماه جاری بیان شد.
سپس سرکار خانم دکتر ملک معاون آموزشی، جناب آقای دکتر حقیقی مدیر تحصیلات تکمیلی و جناب آقای دکتر ذاکری معاون پژوهشی در خصوص مسایل آموزشی و پژوهشی مواردی را بیان کردند. در ادامه مدیران محترم گروه های آموزشی و برخی از اعضای هیات علمی حاضر در جلسه ضمن خوش آمد گویی به دانشجویان به نکات مهم و ارزشمندی اشاره نمودند.
در انتهای این جلسه برخی سوالات دانشجویان پاسخ داده شد.
تاریخ:
1399/09/04
تعداد بازدید:
289
منبع:
دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
دانشکده ریاضی : انتهای بزرگراه زین الدین شرق - خیابان وفادار شرقی - بلوار دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی - پردیس شهید رضائی نژاد
تلفن : 77125070 - 77125254   دورنگار : 77125291
صندوق پستی: 3381-16765    کد پستی : 83911-16569
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.