مهمان
 
مهمان

1- دانشجویی که متقاضی است یک درس ( بعنوان مهمان تکدرس) یا چند درس (بعنوان مهمان ترم کامل ) از دروس دوره کارشناسی خود را در دانشگاه دیگری بگذراند ، می بایست از طریق پیشخوان خدمت در سایت گلستان اقدام و  فرم مهمانی را تکمیل (تایپ و امضا) و در قسمت مدارک بارگذاری نماید.

2-  نتیجه از گزارش 173 رویت و از طریق ایمیل با آموزش مرکزی ( educational_service[AT]kntu.ac.ir  ) میتوانید فرم تکمیل شده جهت ارائه به دانشگاه مقصد را درخواست نمایید.

تذکرات:

-3 در صورتیکه دانشجو، پس از دریافت فرم مهمانی از مدیریت امور آموزشی دانشگاه و قبل از ارائه به دانشگاه مقصد، از اخذ درس مهمانی منصرف شده باشد، می بایست انصراف خود از مهمانی را به آموزش دانشکده اطلاع دهد.

-   در صورتیکه دانشجو فرم را به دانشگاه مقصد ارائه دهد ولی واحدی در آن دانشگاه اخذ ننماید ، مراتب انصراف از میهمانی کتبا با ذکر نام ، شماره دانشجویی ، دلیل ، تاریخ و امضا یا بصورت حضوری و یا از طریق ایمیل به آموزش مرکزی و دانشکده اعلام شود.

-4   دانشجو پس از اخذ واحد در دانشگاه مقصد ، موظف است در پایان نیمسال ، پیگیری لازم برای اعلام نمره از سوی دانشگاه مقصد به این دانشگاه را بنماید.

5- رعایت عدم تداخل ساعت ارائه و امتحان برای اخذ تکدرس به عهده شخص دانشجو می باشد.

کارشناس مربوطه: خانم رحیمی  rahimi[AT]eetd.kntu.ac.ir

 
تعداد بازدید:
1661
تاریخ:
1400/02/13
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:6
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.