تقدیر رئیس دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی از دانشجویان به مناسبت روز دانشجو
تقدیر رئیس دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی از دانشجویان به مناسبت روز دانشجو
به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو، روز تأکید بر نقش بی مانند مجاهدت در راه کسب علم و دانش، دکتر امرایی رئیس دانشکده مهندسی برق به همراه دکتر نیکوفرد مدیر فرهنگی دانشکده‌های مهندسی برق و کامپیوتر با حضور در آزمایشگاه‌های رباتیک ارس و آزمایشگاه خواص الکترونیکی مواد از فعالیت دانشجویان در آزمایشگاه‌ها بازدید و از آنان تقدیر به عمل آورد.
در این دیدار دکتر امرایی ضمن اشاره به نقش آفرینی دانشجویان در پیشرفت کشور و همچنین تلاش‌های آنان خاطر نشان کرد: امید است شما دانشجویان برای دانشگاه و کشور افتخارآفرینی کنید و  دانشگاه هم مصمم به حمایت همه جانبه از دانشجویان است.
در بازدید از آزمایشگاه خواص الکترونیکی مواد به سرپرستی پروفسور بابایی، دکتر امرایی ضمن آشنایی با دانشجویان و فعالیت‌های آنان، از تلاش‌های دکتر بابایی و دانشجویان قدردانی نمودند.
در انتها به نمایندگی از دانشجویان، به چند دانشجو به پاس تقدیر گل اهدا شد و از زحمات آنان قدردانی شد. همچنین دانشجویان آزمایشگاه رباتیک ارس، به پاس یادبود، تابلویی که توسط ربات نقاش این آزمایشگاه به نقش خواجه نصیرالدین طوسی مزین شده بود به آقای دکتر امرایی اهدا کردند.
 
 
 
   
 

 
تعداد بازدید:
504
تاریخ:
1400/09/17
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.